Ми прагнемо забезпечити максимальне задоволення від покупок у нашому інтернет-магазині, і готові надати вам прозору та справедливу політику повернення. Нижче наведені ключові моменти нашої політики:

 

1. Косметичні засоби не підлягають поверненню.

Парфюмерно-косметичні засоби не підлягають поверненню відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 19 березня 1994 р. № 172 "Про реалізацію окремих положень Закону України "Про захист прав споживачів", затверджено перелік товарів належної якості, що не підлягають обміну (поверненню).

 

2. У разі чого можна повернути/обміняти товар?


Згідно статті 9 Закону України "Про захист прав споживачів" передбачено право споживача обміняти непродовольчий товар належної якості на аналогічний, якщо куплений товар не підійшов за формою, габаритами, фасоном, кольором, розміром або з інших причин не може бути використаний за призначенням.

 

3. Процес повернення.
 

Для оформлення повернення контактуйте з відповідальною особою за номер +38(097)486-95-15або будь-яким іншим контактом з розділу Контактна інформація, щоб отримати актуальні реквізити для повернення.
 

 

4. Умови повернення.

 

Для успішного повернення товар повинен бути не використаний та знаходитися в оригінальній упаковці зі збереженими оригінальними бирками, наліпками.

Ми залишаємо за собою право відхилити повернення, якщо товар був використаний або пошкоджений.

 

 

5. Повернення коштів.

 

Після отримання та перевірки поверненого товару ми здійснимо повернення коштів на ваш рахунок. Терміни повернення залежать від використаного методу оплати та банку (до 30 робочих днів).